Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Journal of Mathematics Learning
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Contact
Current
Archives
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol 5 No 1 (2022)
DOI:
https://doi.org/10.30653/004.202251
Published:
2022-02-01
Articles
IMPLEMENTATION OF THE GNOMIO ASSISTED BLENDED LEARNING MODEL TO IMPROVE CONCEPT UNDERSTANDING ABILITY IN VOCATIONAL SCHOOL STUDENTS
Sahrul Rizqi Fauzi, Rusdian Rifa'i, Deni Pratidiana
1-10
pdf
ANALISIS KESULITAN BELAJAR MATEMATIKA SISWA MTs MA CIKALIUNG DALAM MENYELESAIKAN SOAL CERITA PADA MATERI ALJABAR
Tarwiyah Tarwiyah, Asep Sahrudin, Eka Rosdianwinata
11-22
pdf
PENGEMBANGAN PERANGKAT PEMBELAJARAN BANGUN RUANG DI SMP DENGAN PENDEKATAN MATEMATIKA REALISTIK INDONESIA
Imas Maesaroh, Ika Yunitasari
23-31
pdf
ANALISIS KEMAMPUAN PEMECAHAN MASALAH MATEMATIKA SISWA SMP PADA MATERI KUBUS DAN BALOK MENGGUNAKAN ALAT PERAGA DITINJAU BERDASARKAN KEMAMPUAN SPASIAL
Lisah Puspitasari, Asep Sahrudin
32-39
pdf
ANALISIS KEMAMPUAN KELANCARAN PROSEDURAL MATEMATIS SISWA MTs MATHLA’UL ANWAR SUKARESMI PADA MATERI OPERASI ALJABAR
Irsanti Irsanti, Nenden Suciyati Sartika, Asep Sujana
40-52
pdf
HOME
FOCUS AND SCOPE
EDITORIAL TEAM
REVIEWERS
AUTHOR GUIDELINES
PUBLICATION ETHICS
PEER REVIEW PROCESS
OPEN ACCESS POLICY
COPYRIGHT NOTICE
AUTHOR FEES
INDEXING
Make a Submission
Language
Bahasa Indonesia
English
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
JML Stats
Editorial Office:
Fakultas Keguruan dan Ilmu Pendidikan Universitas Mathla'ul Anwar Banten | Jalan Raya Labuan KM. 23,
Saketi, Pandeglang, Banten, Indonesia
42273 » Tel./fax: +62-253401175 » Email: jml@ejournal.id